Motivasjonskveld for Jenter!

Lørdag den 14.05.2022 holdt vi i wadajir forening en motivasjonskveld for jenter.

Motivasjonskvelden hadde som mål å inspirere og motivere jentene til å delta mer aktivt i det norske samfunnet, og å bli den beste versjonen av seg selv. Dette ble gjort ved å ha en life coach, Hamidah, som holder seminarer rundt om i landet og i utlandet. Hamidah har bred erfaring innen dette fagområdet, og jobber med å hjelpe folk å bli den beste versjonen av seg selv, forelske seg i sitt nåværende jeg, og lukke gapet mellom sitt nåværende og ønskede jeg.

På motivasjonskvelden var også nestleder i foreningen Falastin Alasow, som er lege. Hun delte tips og råd om hva man kan gjøre for å holde motivasjonen under studiet, og delte sin erfaring som legestudent. Dette ga jentene muligheten til å få en innsikt i hvordan de kan ta riktig utdanning og karrierevei.

Motivasjonskvelden ble avholdt på lørdag den 14. mai 2022, og det var mange deltakere som tok turen for å delta og lære mer.

Takk til alle som deltok og bidro til å gjøre dette til en vellykket kveld.

ViVideo fra motivasjonskvelden